Propositioner til Team Hedegårdens Rideklub udv. Klubstævne d. 8. – 9. Maj 2010.


Lørdag d. 8. Maj 2010.


Dressur - hest.
Kl.01 LC1 AEkvipagen m ikke have vundet LC3 eller højere.
Kl.02 LC3 AEkvipagen m ikke have vundet LB1 eller højere.
Kl.03 LB1 AEkvipagen m ikke have vundet LB3 eller højere.
Kl.04 LB3 Aåben for alle
Kl.05 LA1 Aåben for alle


Dressur - pony.
Kl.06 LD1 Båben for alle. Det er muligt at medbringe oplæser og/eller trækker. Sløjfer til alle.
Kl.07 LD2 Båben for alle. Det er muligt at medbringe oplæser og/eller trækker. Sløjfer til alle.
Kl.08 LC1 BEkvipagen m ikke have vundet LC3 eller højere.
Kl.09 LC3 BEkvipagen m ikke have vundet LB1 eller højere.
Kl.10 LB1 Båben for alle.
Kl.11 LB3 Båben for alle.


Søndag d. 9. Maj 2010.


Spring hest og pony
KlasseMetodeInformation
Kl.12 – ”Bom”-klasseB0åben for alle. Der er mulighed for at medbringe trækker.
Kl. 13 – 30 cmB0åben for alle. Der er mulighed for at medbringe trækker.
Kl.14 - 40 cmB0åben for alle
Kl.15 - 50 cmB0åben for alle
Kl.16 - 60 cmB0åben for alle
Kl.17 - 70 cmB0åben for alle.
Kl.18 - 80 cmB0åben for alle.
Kl. 19 - 90 cmB0åben for alle
Kl. 20 - 100 cmB0åben for alle
Kl. 21 - 110 cmB0åben for alle
Kl. 22 - 120 cmB0åben for alle





Almindelige bestemmelser:
  1. Stævnet afholdes på Team Hedegårdens Rideklub - Stærkendevej 145 - 2640 Hedehusene. Stævnet afholdes i 20*60 ridehus. Opvarmning på udendørs dressurbanen.

  2. Parkering skal ske på Stærkendevej eller på Hedelands parkering ved Islændercentret.
  3. Stævnet er åbent for Distrikt 1-2-3-4 og 5.

  4. DRFs reglement med seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.

  5. Indskud pr. klasse 80,- kr. overføres til Spar Nord reg. Nr. 9309 kontonr.: 6500036093. HUSK ANGIV NAVN På RYTTER OG KLASSE.

  6. Anmeldelserne skal sendes til: Team Hedegårdens Rideklub, Sandvejen 17, 4000 Roskilde. Mærk kuverten "Stævne". Eller til mail: bonniehall@live.dk. SIDSTE FRIST FOR ANMELDELSE: D. 26. April 2010.

  7. Efteranmeldelser modtages mod 150,- kr.

  8. Opstaldning kan desværre ikke tilbydes.

  9. Vi forbeholder os ret til ændringer, samt at aflyse, sammenlægge eller dele klasserne, hvor deltagerantallet kræver det.

  10. Klubben hæfter ikke for tyveri og/eller skader der måtte opstå i forbindelse med stævnet. Samt under ud/hjem transporten.

  11. Henvendelse før stævnet til: Tine Bukke tlf. 50 92 80 11. Eller Bonnie Hall tlf. 26 70 76 67. Eller på mail: bonniehall@live.dk. Under stævnet skal henvendelsen rettes til sekretariatet: 26 25 29 01.