Propositioner til Team Hedegårdens Rideklub udv. klubstævne d. 20-21-22 maj 2005.



Fredag d. 20 maj 2005.

Spring - hest og pony.
Kl.00 Baby jumpMax 50 met. B0 Åben for alle.
Kl.01 Baby jump Max 60 met. B0 Åben for alle.
Kl.02 Minispring Max 70 met. B0 Åben for alle.
Kl.03 Minispring Max 80 met. B0 Åben for alle.

Lørdag d. 21 maj 2005.

Spring - hest.
Kl.04 LD met. B0 Åben for alle.
Kl.05 LC met. B4 Ekvipagen må ikke have været placeret i LA.
Kl.06 LB met. B3 Åben for alle
Kl.07 LA met. A Åben for alle.

Spring - pony.
Kl.08 LD met. B0 Åben for alle.
Kl.09 LC
(1. pl. får et gavekort på 250 kr.)
met. B3
Ekvipagen må ikke have været placeret i LA.
Kl.10 LB
(Montahko cup )
met. B3
se bestemelser på www.d3-drf.dk
Kl.11 LA
(1. pl. får et gavekort på 500 kr.)
met. B3
Åben for alle.
Kl.12 MB met. A Åben for alle.

Søndag d. 22 maj 2005

Spring - pony.
Kl.13 LD met. B0 Åben for alle.
Kl.14 LC met. B4 Ekvipagen må ikke have været placeret i LA.
Kl.15 LB
( 1. pl. Får et gavekort på 250 kr. )
met. B4
Ekvipagen må ikke have været placeret i MB.
Kl.16 LA
(kval. Sjællandsmesterskab
met. B3
Åben for alle.( Kval. Gælder kun rytter fra D3 ) For hold.) se bestemmelser for kval. På www.d3-drf.dk
Kl.17 MB met. B3 Åben for alle.

Spring - hest.
Kl.18 LD met. B0 Åben for alle.
Kl.19 LC met. B4 Ekvipagen må ikke have været placeret i LA.
Kl.20 LB
(1. pl. får et gavekort på 250 kr.)
met. B4
Ekvipagen må ikke have været placeret i MB.
Kl.21 LA met. B4 Åben for alle.


Flotte præmier til alle placeringer.

Almindelige bestemmelser:



  1. Stævnet afholdes på Team Hedegårdens Rideklub - indkørelse Brandhøjgårdsvej (følg skiltene )
    Stævnet afholdes på græsbane.


  2. Stævnet er åbent for distrikt 1-2-3-4, 5 og 6


  3. DRF`s reglement med seneste rettelser er gældene, hvor intet andet er anført.


  4. Indskud i pr. klasse 60,- kr, dog klasse 10 og 16 - kr. 70,00


  5. Anmeldelserne skal sendes til Hanne Sørensen, Hammershusvej 26, 4370 St. Merløse SIDSTE FRIST FOR ANMELDELSE: 02-05-2005
    Anmeldelse kan også ske over "nettet".


  6. Efteranmeldelser modtages mod 120,-kr.


  7. Opstaldning kan desværre ikke tilbydes.


  8. Vi forbeholder os ret til ændringer, samt at aflyse eller dele klasserne, hvor deltagerantallet kræver det.


  9. Klubben hæfter ikke for tyveri og/eller skader der måtte opstå i forbindelse med stævnet, samt under ud/hjem transporten.


  10. Henvendelse før stævnet til: Henrik Hall på tlf. 21 43 32 25.